Kan ik tegelijk een liedje afspelen en mijn eigen stem opnemen als ik meezing?

Ik heb een samsung galaxy s3 mini, en als ik mee wil zingen met een liedje en dat op wil nemen zet ik mijn stemrecorder op mijn mobiel aan, en zet 'ie automatisch het liedje uit zodat ik niet meer kan meezingen..
Kan dit tegelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5K
Amadea
9 jaar geleden
Met een cassetterecorder gaat dat uitstekend. Misschien hebben je ouders er nog wel ergens in de kast een liggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cassetterecorder. (Goeie ouwe tijd) :-)
Op een computer wil het wel, mobiel geen idee..

Het beste antwoord

Nee, dan kan niet met alleen een telefoon met Android OS. Je kunt natuurlijk wel met een tweede apparaat, een andere telefoon, een PC/Mac of een tablet bijvoorbeeld, de muziek afspelen en alles opnemen met je S4 mini.

Als je een PC, Mac of computer met Linux hebt zou ik het echter anders doen. Download het gratis programma audacity (http://goo.gl/DAo3KP) en installeer en open het. Open met ctrl+o het liedje waarbij je wilt zingen. Druk nu op de knop met het rode bolletje (de record-knop) links bovenin. Je liedje speelt nu af, terwijl er op een tweede spoor alles wordt opgenomen dat je (ingebouwde) microfoon waarneemt. Als je klaar bent klik je op de stop-knop. Opslaan doe je met bestand-->exporteren. Het wijst zich verder wel vanzelf.