hoe groot is de kans dat dat het jailbreaken van mijn iphone 4s mislukt & niet meer kan herstellen naar mijn originele IOS.. heb nu 5.1?

DUS DUIDELIJK: dat de jailbreak MISLUKT ..en gewoon Vast zit, niet meer recoveren, ofzo..

ik wil niets illegaals doen of met piratenrij bezig zijn, puur uit nieuwschierigheid wil ik mijn iphone 4s jailbreaken.

waarom? omdat het kan.

Toegevoegd na 52 seconden:
Ps. het is LEGAAL, alleen de piratenrij van apps, daar houd ik me niet mee bezig, op internet staan tutorials hoe ik het moet doen, mijn vraag is hoe groot de kans dus is dat het mislukt en ik niks meer kan doen met de phone

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo lekker wijf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans dat e stuk gaat is 0%kans omdat dat niet kan. Ik heb vandaag toevallig nog proberen te jailbreaken en dat mislukte maar door gewoon te koppelen aan aan itunes heb e alles weer door je reserve kopie die je als het goed is voor het jailbreaken maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg er wel eerst voor dat je een back-up maakt...

Antwoorden (2)

Als je de stappenplan precies opvolgt is er een zeer kleine kans dat er complicaties optreden. Vind je de stappenplan te moeilijk, moet je het niet doen want dan zijn er meestal problemen die ontstaan. Als je denkt dat je het kunt, moet je gewoon ervoor gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha! jij weer! thanks! ja er zijn stappenplannen in het nederlands geschreven en heel veel uitleg, het is eigenlijk heel simpel hoe het staat geschreven, software heb ik al op de laptop staan, ik vraag me alleen af als ik het verpest of i kdan nog gewoon herstellen kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja alles is te herstellen. Wat belangrijk is...... NOOIT JE USBKABEL ERUIT HALEN ZONDER DAT HET GEVRAAGD WORDT. Hiermee moet je echt uit kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! dat had ik al gelezen ergens, ik ben nog steeds aan het twijfelen als ik eerlijk moet zijn! ik wil het wel heel graag ,maar wat nu als het echt fout gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het erg verpest kan je je iPhone altijd nog gebruiken als baksteen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen, doe het alleen als je dit echt wilt. Er is bij alles een risico. Niets is 100% veilig toch :p Ga er gewoon voor.
Die kans ligt ergens tussen de 0 en de 1% en ik kan je vertellen dat die heel dicht bij de 0 zit. Je kan altijd een recover doen. Let er wel op dat je een jailbreak gebruikt die 4s compatibel is, dat scheelt je een hoop werk.