Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je films streamen naar een iPad zonder internet?

Ik zou graag in de auto wat films willen bekijken op mijn iPad. Omdat mijn geheugen maar 16 gig is en helemaal vol zit vraag ik mij af of er een apparaatje bestaat dat je bijv. via Bluetooth connect met een iPad Air en zo zonder internet met een app bestanden op dat apparaat kunt openen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat kan , daarvoor heb je bijvoorbeeld de Seagate wireless plus . Deze geeft je toegang via wifi om al je foto's , film's , muziek te kijken/beluisteren :

http://www.hardeschijfstore.nl/product/467847/seagate-wireless-plus-500-gb.html?utm_source=google&utm_medium=pla&utm_campaign=Harde_schijven_extern&utm_content=Seagate_Wireless_Plus_500_GB&ref=170720&label=16354-AGI-14819596704-ASI-67875491091-467847&gclid=CPfc1Iivr8MCFaHHtAodYmcALA
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Geinig ding en zou een mooie oplossing kunnen zijn. Maar ik vermoed dat Marijntjuuh ook naar het buitenland gaat (gezien de 10 uur onderweg). Dan kan wifi wel flink in de papieren lopen. Maar ik doe maar een aanname, dus + verdient.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding