Kun je films streamen naar een iPad zonder internet?

Ik zou graag in de auto wat films willen bekijken op mijn iPad. Omdat mijn geheugen maar 16 gig is en helemaal vol zit vraag ik mij af of er een apparaatje bestaat dat je bijv. via Bluetooth connect met een iPad Air en zo zonder internet met een app bestanden op dat apparaat kunt openen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ja dat kan , daarvoor heb je bijvoorbeeld de Seagate wireless plus . Deze geeft je toegang via wifi om al je foto's , film's , muziek te kijken/beluisteren :

http://www.hardeschijfstore.nl/product/467847/seagate-wireless-plus-500-gb.html?utm_source=google&utm_medium=pla&utm_campaign=Harde_schijven_extern&utm_content=Seagate_Wireless_Plus_500_GB&ref=170720&label=16354-AGI-14819596704-ASI-67875491091-467847&gclid=CPfc1Iivr8MCFaHHtAodYmcALA
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Geinig ding en zou een mooie oplossing kunnen zijn. Maar ik vermoed dat Marijntjuuh ook naar het buitenland gaat (gezien de 10 uur onderweg). Dan kan wifi wel flink in de papieren lopen. Maar ik doe maar een aanname, dus + verdient.