is een ipod touch waarop je kan bellen een smartphone?

En vriend heeft een apple ipod touch met skype waardoor je kan bellen, en hij zegt dus 'ik heb een smartphone want ik kan erop bellen' maar ik denk dat het een ipod touch is met een bel functie, dus wie heeft er gelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met skype wel

Het beste antwoord

Jij hebt gelijk want hij kan er niet mee bellen als hij niet in de buurt is van een wifi punt, het is dus geen smartphone door Skype.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke

Andere antwoorden (3)

Nee want met een telefoon kan je overal bellen en hij alleen alleen als hij toevallig wifi heeft dus het is geen smartphone en ook geen gewone telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen smartphone. Sterker nog: 't is helemaal geen telefoon. 't is gewoon een handige Ipod. Een smartphone is een mobieltje waar allemaal extra applicaties op kunnen, extra spelletjes en MSN enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat zo zou zijn, is mijn laptop ook een smartphone. Daar kan ik ook mee Skypen.