Hoe kan ik mijn samsung galaxy tab 4 10.1 inch koppelen aan mijn tv?

Ik heb al een HDMI kabel. Er moet alleen nog een juiste adapter bij naar mijn idee.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ik ga er even vanuit dat dat hetzelfde werkt als bij een galaxy telefoon - het apparaat heeft geen "beeld" uitgang, alleen usb (data) . Je moet dus een dingetje hebben die die data omzet naar beeld en waar een hdmi uitgang op zit. Samsung maakt die dingen (andere merken zoals Trust ook, voor goedkoper), en die kan je kopen in een winkel zoals Dixons, of online bij bijvoorbeeld CoolBlue (zie bron) of Conrad. Kost ongeveer €40
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij is die connector alleen te gebruiken op MHL-ondersteunende apparaten. (zowel uitsturend als ontvangend) http://www.tabletsmagazine.nl/2012/01/communicatie-tussen-tablet-en-tv-wat-is-mhl-en-wat-is-widi/ Echter doet de Tab 4 dat niet. The camera has not been improved, the display still uses the 720p resolution and the Galaxy Tab 4 even lost the MHL feature. In return, you get LTE Cat.4 for faster web browsing. http://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-Tab-4-10-1-Tablet-Review.119636.0.html Beetje stom van de webshop dat ze niet waarschuwen, die kabel doet niks (passief). Er wordt ook helemaal geen signaal omgezet, als je een actieve MHL-adapter koopt kan je een MHL-apparaat op een niet MHL-scherm aansluiten.