Welke android telefoon, kan portable minecraft aan, en is de goedkoopste in zijn soort?

Ik zoek een snelle android, die minecraft pocket edition goed aankan. Ik heb gekeken naar de sony xperia play, maar die is zo'n 500 euro, dat vind ik erg veel. Welk toestel (mag rond de 200 euro zitten) is gewoon goed snel, en kan de minecraft pocket editie aan? Het mag ook in een abonnement zitten, maar het liefst prepaid (mag ook in een prepaid pakket)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pocket editie is echt slecht, daar zou ik geen nieuwe telefoon voor kopen.

Antwoorden (3)

Ik zou voor de Samsung galaxy gio gaan snel prepaid en niet erg duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de samsung galaxy ace gaan die is toch net iets beter dan de gio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dit moment is er een super aanbieding bij Phone House. De Xperia PLAY zonder abo voor 199,99.