Is er ook een 'betaalbare' smartphone met Android (4.x?) qua formaat iPad mini?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil je echt een smartphone? 7,9 inch is er niet echt te vinden als smartphone, wel als gewone tablet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De iPad Mini is een tablet, geen smartphone.

Antwoorden (3)

Sorry, maar ik moet je teleurstellen, want er zijn geen smartphones met die grootte. De grootste smartphone is de Sony Xperia Z Ultra, die is 6,4 inch: http://tweakers.net/pricewatch/339421/sony-xperia-z-ultra-zwart.html. Maar er is wel een tablet met Android 4.2, en die is wel 7,9 inch: http://tweakers.net/pricewatch/331653/acer-iconia-tab-a1-810-zwart.html. Maar ik begrijp dat je geen tablet zoekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oei... 653 euro!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@mmm, maar goedkopere grotere smartphones zijn er helaas (nog) niet..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom dat duimpje omlaag?
Een smartphone in een formaat van een iPad mini is net een beetje te groot, zo'n ding past niet eens in je zak en je zal best wel raar aangekeken worden als je met zo'n ding belt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar zo'n formaat smartphone bestaat ook niet.
er zijn wel smartphones met die grootte alleen heette die phablets. combinatie van phone en tablet. een phablet is bijvoorbeeld de galaxy tab. En de nieuwste galaxy tab 3 met 7 inch bijna hetzelfde als ipad mini (7,9 inch) kan waarschijnlijk ook een belfunctie hebben. kijk maar bij deze link http://www.mobileaks.nl/14311/samsung-galaxy-tab-3-70-inch-kan-bellen . De eerste galaxy tab met het ipad mini voormaat kan 100 % zeker bellen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Galaxy Tab is zeker geen phablat, het is gewoon een tablet. Met een tablet is bellen alleen mogelijk via VoIP.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus op zich is er niet mee te bellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kijkt u maar na de galaxy tab 1 van 8 inch uit mijn hoofd heeft een belffunctie een kennis heeft hem in bezit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
helaas dat duimpje omlaag van u. net begonnen en zou graag een duimpje omhoog juist willen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm, daar zit wel wat in. Maar helaas kan ik het duimpje omlaag niet meer veranderen, het spijt me.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan maar hopen dat ik het beste antwoord heb haha ;)