Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je de galaxy note met 1 hand besturen?

Ik ga misschien een galaxy note kopen maar kan ik die met 1 hand besturen?
ik heb nu de galaxy s2 en die kan ik met gemak met 1 hand besturen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Felix beantwoord de vraag vanaf zijn iPhone, ik spreek echter uit ervaring. Ik heb de Note al meer dan 2 maanden en ik gebruik BIJNA altijd 1 hand. Met behulp van swype is het mogelijk om de meeste sms berichtjes of emails met 1 hand te schrijven, maar je hebt de telefoon dan niet erg stevig in de hand (misschien als je VEEL grotere handen hebt als ik wel). Er bestaat dan een kans dat je hem laat vallen ...
Als je de telefoon in je linkerhand hebt, lukt het mij niet om met de linkerduim de rechterbovenhoek van het scherm aan te raken, soms heb je dus gewoon 2 handen nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord ik ga je zo als beste antwoord kiezn

Andere antwoorden (2)

Als je een beetje grote handen hebt gaat dit prima, voor mannen is het dus wel makkelijker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel. Het is in het begin wel een beetje wennen, en het zal niet altijd even makkelijk zijn om elke hoek van het scherm te bereiken maar mits enige gewenning lukt het wel. Zie verder de (gebruikers)reviews op de links.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding