Ondersteunde audioformaten: MP3, WMA(DRM9), Audible4
Ondersteunde videoformaten: .cmv (geconverteerd met meegeleverde software)

Geen dus behalve als je de video's met een bijgeleverd programma omzet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klopt dat de meegeleverde software moet worden gebruikt om videobestanden te converteren naar .cmv.
De belangrijkste vraag is vooral: welke videobestanden kún je met die software converteren.
Dat zijn AVI, WMV, MP4, MPG, ASF, MOV, M4V en DAT.
Andere videoformaten kun je niet converteren, dus ook niet afspelen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Tenzij je ze natuurlijk eerst naar één van de bovengenoemde videoformaten converteert met aparte software (b.v. Format Factory), en daarna weer omzet in cmv-formaat.
Pieter2011