Wat zijn goede music players voor Android?

Ik stap binnenkort over van een iPhone naar de Nexus 5. Wat is en fijne muziek speler voor Android die of veel op die van de iPhone lijkt of waar je fijn afspeellijsten kan maken en albums kan luisteren. Ik wil dan de muziek vanaf de computer kopiëren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik zelf gebruik wel google play music, best wel fijne app
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vind hem inderdaad fijn

Andere antwoorden (4)

Ik persoonlijk gebruik altijd nog winamp. maar die zal je ff op internet moeten zoeken en downloaden want hij staat niet meer in de playstore!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk zit er al een op je apparaat.
Maar anders is er keuze genoeg.
Wat de een goed vind, is voor de ander niks, dus dat is een persoonlijke keuze.
Zelf had ik de muziekspeler van moobosoft. (zie link) en die is fijn.
Maar er stond er al een (van Google) op mijn nieuwe LG.
Ik zoek nu uit welke het fijnste werkt.

Kijk maar eens hier en maak een keuze.
https://play.google.com/store/search?q=muziekspeler&c=apps
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een player zoekt die vrijwel alles kan, dan kan ik je Poweramp aanraden. Niet gratis, maar zijn geld zeker waard.

Toegevoegd na 5 minuten:
Wel een gratis trialversie.
bamibal
9 jaar geleden
ikzelf gebruik 'simple MP3 downloader free'. Dat is een app die is te vinden in de Playstore waarmee je gratis (bijna) alle muziek gratis kan downloaden. De gedowloade muziek komt automatisch in je gewone muzieklijsten enzo te staan.
Zo genoeg geholpen???