htc beeldscherm zwart, wat kan ik er aan doen?

hai, ik heb een htc one x, toen de batterij op de 18% was startte ik hem opnieuw op. maar het beeldscherm bleef zwart maar de knopjes onderaan gingen branden en het toestel maakte het opstart geluid. maar verder kan de telefoon dus helemaal niks meer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Vermoedelijk is jou accu te ver leeggelopen dat hij niet meer genoeg sap heeft om fatsoenlijk door te starten.
Schakel dat ding uit en hang hem aan zijn oplader.
Anderdaags kan je een hernieuwde poging ondernemen ( immers je accu is dan vol ).
Ik zou niet gelijk beginnen met een harde reset omdat er softwarematig niets mis is gegaan.
Mocht hij na een volle acculading jou nog niet ter wille zijn, dan kan je proberen om in de recovery te komen, lukt dit, dan weet je dat je scherm in ieder geval niet overleden is.
En dan kan je altijd nog overwegen om een clean wipe te doen.
Maar dat is volgens mij, naar wat ik gelezen heb niet nodig.

Maar als ik het goed heb, dan zijn deze toestelletjes nog niet zo gekke lang in de handel.
Dus je kan ook overwegen ( mits van toepassing ) om terug te vallen op je garantie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer een harde reset na een nachtje aan de stroom en alvorens te laden, even de batterij er uit en dan pas aan de lader. Handleiding is wel te vinden bij HTC maar laat eerst even een uurtje de batterij er uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een HTC One X heeft een unibody behuizing, de batterij kan er niet zomaar uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/htc/one-x/accus