Waarom laad mijn telefoon niet op als hij uit staat?

Ik heb een Galaxy S3 I9300 en ik kan mijn telefoon niet opladen op het moment dat hij uitstaat.

Op het moment dat ik hem uitzet terwijl hij aan het opladen is dan herstart de telefoon automatisch.

Het probleem hierin is als de batterij helemaal leeg is dan kan ik hem niet meer opladen.

Ik heb de volgende punten al geprobeerd.

-Andere kabel
-Andere stroombron
-Andere accu
- Factory settings
- verwijderen Cache

Maar al deze punten hebben geen verschil gemaakt als iemand een mogelijke oplossing heeft dan hoor ik dit graag.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook geprobeerd om de accu naar 100% vol te laden.
Maar zelfde probleem blijft.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou kunnen proberen om Android te updaten naar de laatste versie.
Als je al de laatste versie hebt zou je ook nog kunnen proberen de huidige versie opnieuw te installeren. Een voorbeeld van hoe je dit handmatig zou kunnen doen staat bij de bronnen.