Ik heb laatst mijn telefoon gereset, maar hierna kan ik buiten wifi niet tot nauwelijks meer gebruik maken van internet. wat kan ik hieraan doen?

Ik heb een LG optimus L5 met een simonly abonnement van Tele2, 500 mb en 100 sms/belminuten.

Mijn telefoon deed raar nadat ik de nieuwe app van hotmail (outlook) geïnstalleerd had. Ik heb mijn fabrieksinstellingen weten te herstellen en daarmee deze app kunnen verwijderen. Hierna deed mijn telefoon weer normaal, alleen kon ik buiten wifi zones niet meer op internet of apps komen. Mijn whatsapp doet het wel, maar af en toe valt die ook weg.

Ik ben naar de phonehouse geweest, waar ik mijn telefoon kocht, maar zij konden mij niet helpen omdat ze niks met tele2 doen zeiden ze. wel hadden ze het erover dat ik opnieuw de tele2 internetspot o.i.d. moest opzoeken. Ik wilde weten hoe dat moest of wat hij bedoelde, maar ik werd niet verder geholpen. Ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen, ik heb hier weinig verstand van.

Wie heeft tips voor mij?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je kan eens proberen om internet opnieuw in te stellen,dit moet je zelf handmatig doen. Heb zonet even de site voor je opgezocht,daar staat precies in stappen uitgelegd hoe het moet.

http://www.tele2.nl/klantenservice/toestelhulp.html#/lg/p970-optimus-black/internet/handmatig-instellen/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
stuur een sms naar nummer 401 met de tekst: internet

Tele2 zal dan de instellingen automatisch naar je opsturen enigste wat je moet doen in de opgestuurde sms is de link aanklikken rest gaat vanzelf.