Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zit het met internet in het buitenland als je een abbonoment hebt?

Ik heb een blackberry bold abonnement bij vodafone en ik ga zondag naar Luxemburg, kan ik dan blijven internetten en hoeveel kost dat? of moet ik mijn internet afsluiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
751

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Het kost heel veel, je kan beter je dataverkeer uitzetten. Ander krijg je hoge rekening
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gewoon kosteloos of met beperkte kosten internetten als je bij het hotel/camping even een Wi-Fi kaart/abonnementje vraagt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is indderrdaadd beter een wiiffii-verbindingg op te zooeken. scheelt je een hoop kkostten als je met je abboonnemment beltt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder dat je er erg in hebt wordt toch je e-mail opgehaald.

Voor je het weet heb je een paar megabytes binnengehaald en ligt er een rekening van honderden euro’s op de deurmat. We kunnen niet vaak genoeg herhalen dat er een simpele oplossing is om dat te voorkomen: zet roaming uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou er voor kunnen kiezen om blox aan te zetten, zo heb je de keuze uit internet op reis. Dan kun je voor 10 euro een week lang gebruik maken van internet tot 25 MB.
Als je alleen zou pingen dan heb je daar genoeg aan. Ook kun je kiezen voor de internet op reis dagbundel, dan betaal je 2 euro en kun je die dag tot 35 MB internet verbruiken in 42 landen . Je moet dan wel even vodafone passport aanzetten, dit is gratis en daarmee zijn gelijk je eventuele belkosten vanuit het buitenland ook goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding