als je je ipod update, gaan dan al je apps weg?

Ik heb ipod 4e generatie en hij is gejailbreakt.
en wil hem uploaden naar versie 5
hoe kan ik ervoor zorgen dat al mijn apps niet weggaan?
(graag stap voor stap uitleggen, ik heb helaas hier totaal geen verstand van)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het beste update je hem niet, want dan gaat de jailbreak eraf, je kunt er wel een nieuwe opzetten maar die kun je dan niet uitzetten vanwege de thetter (houd in dat als je hem ooit uitzet hij vast loopt en je hem via veilige modus via itunes opnieuw op zal moeten starten). Heb momenteel zelf ook dat probleem en zie het grote voordeel er niet van in van die 5e generatie dus beter je doet het niet.

Het beste antwoord

Maak eerst een reservekopie in iTunes voor je gaat updaten. De apps die legaal gedownload zijn worden na de update gewoon teruggezet. (trouwens; jailbreak vervalt bij update)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alle apps die je legaal hebt gedownload (en zo nodig heb gekocht) blijven staan als je de update volledig en goed uitvoert. Alle apps die je illegaal hebt gedownload (bv via Installous) worden verwijderd.
12 jaar geleden
Nee, ze blijven gewoon staan!