Hoe kan ik wifi en internetgebruik beveiligen met ouderlijk toezicht op een smartphone?

Mijn dochter wil een smartphone maar ik vind ze nog te jong voor vrij ongecontroleerde toegang op internet via data of wifi.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is te jong? Een smartphone beveiligen tegen ongewenst gebruik is niet te doen.

Antwoorden (1)

dat is niet de doen maar je kan wel een anti virus downloaden dat kan helpen. maar beveilingen via smartphone niet mogelijk