Nee als je iets hebt gekocht in de App Store en je verwijderd het daarna weer krijg je je geld niet terug.
Wel kan je later altijd weer gratis die App opnieuw downloaden.
Of er moet iets erg fout zijn aan die App, dan kun je dat melden bij Apple en om restitutie vragen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je naar die App gaat die je verkeerd hebt aangekocht dan moet je meld probleem aanklikken, dat is al een begin en leg daar je probleem uit en staat er bij de App onderaan ook een emailadres, dan stuur je daar ook een mail naartoe met een duidelijk uitleg van je probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, je kan hem wel opnieuw downloaden. Daar hoef je dan niet meer voor te betalen