Ik las dat de iPhone 5 (http://www.5iphone.nl/) eraan zit te komen. Wat moet ik doen, wachten op iPhone 5 of iPhone 4 kopen?

Toegevoegd na 21 seconden:
Ik las dat de iPhone 5 (http://www.5iphone.nl/) eraan zit te komen. Wat moet ik doen, wachten op iPhone 5 of iPhone 4 kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Wachten op de iPhone 5 natuurlijk!!! Je zult ECHT GEEN spijt hebben van die maandjes zonder iPhone. Geloof me ik weet er alles van...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel gehoord dat 5 honderd euro duurder is gelijk. Plus abbo. En anders gewoon nog meer betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 het zal nog ff duren 2 de iPhone 4 is perfect en goed genoeg maarja eigen keuze als je wilt wachten anders koop je hem nu..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las dat een iPhone vier rond de 5 à 600 euro zit. Als daar nog eens 500 euro bij opkomt:O ik zou zeker weten voor een 4 gaan dan. En met een Abbo zal de iPhone 5 ook wel niet de goedkoopste zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook wachten op de iPhone 5 en dan voor een gereduceerde prijs de iPhone 4 halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone 5 gaat veel meer frames renderen dan de 2 versus 31 Iphone 4 daarom alleen al wachten tot 5