De oplader van mijn iphone is net perongeluk in de appelsap gevallen wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drogen, testen en als het nodig is een nieuwe kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apple iphone in de appelsap m..........
leuker voor mij als voor jou
sterkte en ik heb ooit mijn iphone in de wc laten vallen , koppie onder , zonder hoesje en hij werkt nog als een trein !!
dus ff drogen en draaien maar , eerst ff ZONDER telefoon in het stopcontact doen.
Amadea
12 jaar geleden
Heb je nog geluk dat het niet in de treinwc was, MallePietje... ;- )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha dat is letterlijk 'apple'

Het beste antwoord

hem uit de appelsap halen, schoonmaken en laten drogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zitten geen giftige delen aan zo een oplader. Je kunt die appelsap daarna nog gewoon opdrinken.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies +1
ItisILeClerc
12 jaar geleden
was ook mijn eerste gedachte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha leuke antwoord en goed! +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha geniaal antwoord !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg scherp! ;) +!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ROFLMAO!
Leg hem een nachtje in de droge rijst, die trekt zo al het vocht uit de oplader. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de oplader (zachtjes) spoelen met water en dat laten opdrogen op de chauffage of in de oven(30graden) maar ik zou de laatste niet doen omdat er gevaar is om te smelten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me niet haalbaar om 'm te laten drogen. Het vocht kan eruit dampen maar de suikers bv niet waardoor het een plakboel word vanbinnen. Daardoor is het een flink risico om de lader in het stopcontact te steken. Beter een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Droge suikers geleiden niet. En omdat er verder geen bewegende onderdelen inzitten, is er geen enkele risico de oplader weer te gebruiken. Mits *goed* gedroogd dus.