Is WhatsApp gratis en hoe werkt het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.5K
Kimath
12 jaar geleden
Het is niet gratis, je moet het eerst voor een klein bedrag kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor android en symbian is het gratis

Antwoorden (4)

Het is niet gratis maar het is een soort van 1x betalen want daarna kun je met je WhatsApp vrienden (een soort van) smsen en bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp is een chatprogramma via internet. De app is beschikbaar voor iig de iphone en blackberry. Het is gratis als je een onbeperkte internetbundel hebt bij je telefoonaanbieder. Heb je dat niet dan ga je betalen zodra je over je bundel bent.

Fijne dag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet 1x iets van 50 cent betalen, de app zelf is gratis te downloaden. Het werkt met push-berichten. Het is in feite hetzelfde als SMS'en, maar dan goedkoper als je een internet bundel hebt! Je hoeft namelijk alleen voor een paar KB te betalen, wat verwaarloosbaar is. Per SMS'je betaal je toch wel makkelijk 13 cent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan voor welk platform voor blackberry is het gratis, voor IOS betaal je 79 cent.

Het werkt als volgt: als je het opend dan moet je je telefoon nummer invullen en om te kijken of die klopt krijg je een smsje met een code die moet je invullen om te bewijzen dat het jou nummer is. Dat eenmaal gedaan vraagt hij toestemming om 1malig je contactennlijst door te zoeken naar andere whatsapp gebruikers (ze hebben namelijk allemaal hun tel num opgegeven.) als dat ook gebeurd is kan je op iemand klikken die ook w.a heeft en praten. Dit gaat over internet dus heb je een internet abbo kost het niks

Hopelijk heeft dit je geholpen

Mvg
Dennis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt het ook op android en hoeveel kost het dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt op IOS, android. Blackberry, nokia (n8) De stappen die daar staan zijn voor de IOS versie. Maar de rest zal ook wel zo werken;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Android is het gratis.