hoe reset ik mijn huawei die uit staat ??

Ik had een code erop dat niet iedereen in mijn tel kon alleen nou heb ik te vaak het verkeerde patroon ingedrukt nu moet ik mijn Gmail en WW invoeren maar die weet ik niet meer gr ilse

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om wat voor huawei gaat het? en je kunt altijd even naar gmail.com gaan en dan denken in te typen wat je emailadres is en wachtwoord opnieuw opvragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar ik kan niet eens in me tel komen en verder geen internet hier dus dat lukt niet

Antwoorden (1)

How to do a hard reset:

How to reset the Huawei Ascend using the buttons:

First remove battery for a few minutes and then put it back in.

Then at the same time hold the following:

volume up, call button and power button (hold until it vibrates)

When it asks for permissions select:

select wipe data/ factory to reset

That's it!