Kan ik gratis sms'en voor bijv. credits of andere tegoedpunten, aangezien we gratis kunnen sms'en met Vodafone?

Omdat er zo'n vodafone storing was kunnen we gratis bellen en sms'en. Als ik dan bel voor tegoedpunten ( bijv. credits, Facebook tegoedpunten) zijn die dan ook nog gratis of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Neen, je kunt gratis bellen en sms'en, het is niet zo dat je daadwerkelijk beltegoed hebt gekregen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat kan niet. Bepaalde nummers bijv. 0900 is altijd betaald. Het is misschien wel iet goedkoper doordat je de sms zelf niet hoeft te betalen maar de tegoedpunten wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Voor het gebruik van betaalde sms-diensten of telefoonnummers, doorschakelen, videobellen of bellen en sms'en naar het buitenland moet wel gewoon betaald worden."