je apparaat aan en uit doen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als aan uit niet werkt kan je de pingchat ook even verwijdere. En opnieuw downloaden uit de appstore/ market. Overigens doe ik dit wel vaker ( even verwijderen en weer downloaden) hierdoor blijft bij me pingchat goed werken en is het ook veel sneller. Ik merk echt een Verschil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Batterij er eveb 10 sec uit en dan weer er in. (batterypul) Als het dan mog niet weg is goed zoeken of er niet ergens een ongelezen bericht staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een iphone/ipod kan er geen batterij uit.. Alhoewel we niet weten over welk apparaat het gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Maar aangezien er over 'ping' gesproken wordt ga ik uit van een blackberry (alhoewel het natuurlijk ook pingchat kan zijn). Ook komt het naar mijn idee bijna nooit voor bij een iphone/ipod en wel heel vaak bij blackberry's.
Even resetten