Hoe combineer je 2 themas

Ik heb een gejailbreakte iPod en ik heb winterboard maar als achtergrond wil ik 2 thema's combineren maar als ik ze allebei aan klik word het niet mooi kan iemand mij helpen? Ook veranderd er steeds niets bij het toegangsscherm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het klinkt heel raar, maar dan moet je een goede combinatie zoeken, sommige thema's die passen nou eenmaal niet bij elkaar. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is dan een mooi goed gecombineerd thema?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal volledig aan jou smaak liggen, moet je eerst 1 thema bekijken, en dan een andere, en indenken hoe het eruit zal zien, of gewoon een stuk of 10/15 thema's downloaden, en die stuk voor stuk met haar combineren. :)