trekt een verzekering van je mobiele telefoon na via IMEI waar je telefoon zich bevindt en kan je dus via opsporing je gestolen phone terugkrijgen?

in concreto, heeft het zin om met IMEI nummers etc. aan de slag te gaan bij diefstal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Zouden ze kunnen doen, maar het werk dat dat met zich meebrengt (geld) is nogal veel. En overigens mag vooralsnog alleen de politie zulke gegevens opvragen.

http://www.security.nl/artikel/30457/1/Geen_SIM_in_je_GSM_maar_toch_vindbaar_door_de_politie.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja , zoiets had ik ook al wel bedacht,
het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om
met de techniek van deze tijd al dat gegraai
een halt toe te roepen, hoe dan ook, met of zonder
politiewerk....