Wat is beste gsm voor opname op houeparty's etc? Met name het geluid moet goed blijven! Dus zelfs met snoeiharde muziek etc.

Hoi,

Wat is de beste GSM waarmee je goed kan opnemen op houseparty's etc? Vooral het geluid moet goed blijven. Hoe hard de herrie ook is:-)

Tnx ... Marcus

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Vergeet het maar.
Zelfs met professionele opnameapparatuur is het moeilijk om in dat soort omstandigheden op te nemen.
En een GSM heeft niet eens een opnameregeling voor audio, de hele ingangstrap gaat over zijn nek.
En de beelden van een GSM zijn niet om aan te zien als er een beetje minder licht is.
Dus trek je conclusie....
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hi, Op youtube zie ik toch soms filmpjes welke nog enigsinds hoorbaar/luisterbaar zijn. Ik zoek geen vol stereo hifi maar de minst slechte. Beter gezegd de beste die hiervoor te krijgen is. Dus eentje die automatisch (blijkbaar) het ingansgnivo aanpast zodat deze niet gaat klapperen. TNX Marcus
Een Nokia E71 heeft best een goede camera. Misschien dat die ook wel geschikt is daarvoor. Daarnaast is het een SUPER fijne telefoon met veel functies. Meer informatie over die mobiel vind je hier: http://www.nieuwemobiel.nl/Nokia-E71/Review

Misschien kun je overwegen of het niet gewoon beter is om een digitale filmcamera via marktplaats aan te schaffen voor in de disco
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ehm ik denk dat er niet echt 1 is waarmee je goed kan opneme op houseparty's daar zul je toch professioneler aparaten voor moeten aanschaffen..