Hoe kan ik 2 apple id's aan elkaar koppellen?

Ik heb nu mijn derde Apple ID moeten aanmaken omdat ik de overige e-mailadressen niet meer gebruik. Maar de apps die ik met die ID's heb gedownload (waaronder WhatsApp) zijn voornamelijk betaald. Ik had ergens gelezen dat je de twee of drie accounts aan elkaar kan koppellen. Het voorstel om alle apps met dat account te downloaden is eigenlijk helemaal niet handig omdat je dus maar 1 apple id kan instellen op de PC als primair apple id. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

www.apple.com/nl/support/appleid daar kun je alle ondersteuning voor apple id vinden