Hoe krijg ik zo snel mogelijk mijn Whatsapp weer aan de praat?

Bij het openen van een Whatsapp-chat krijg ik het volgende bericht: "Je Whatsapp-dienst voor +316........" is verlopen op 16-11-2012. Wil je de dienst kopen?".

Ik wil dit best, maar dit moet via Paypal. Ik heb geprobeerd daar een account aan te maken, maar het duurt 2-3 dagen voordat mijn rekening bevestigd kan worden (zij storten 2 bedragen, om te bevestigen dat het mijn rekening is). Hier heb ik het geduld absoluut niet voor, heb Whatsapp weer zo snel mogelijk nodig. Wie kan mij helpen dit toch weer zo snel mogelijk te gebruiken? Als het gratis kan, is het helemaal mooi ;-)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Via creditcard betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen creditcard...
Heb je een iphone ? Zo ja dan kan je het gratis krijgen als je het jaibreakt en installous er op installeert, zo nee? Dan moet je betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp verwijderen en weer opnieuw instaleren,dan ben je voor een jaar van dit probleem af. Na een jaar dit weer herhalen.

Toegevoegd na 44 seconden:
Als je niet weet hoe je het moet verwijderen zeg het dan even in een reactie dan leg ik het je uit,vertel dan ook wat voor telefoon je hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit werkt niet, je moet je nummer weer invoeren en dan ziet whatsapp dat het een verlopen nummer is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer,bij mij werkte het wel een tijd geleden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij werkt het ook al jaren op die manier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb Android (Samsung). Werkt 't daar nou wel of niet? En blijven mijn (groeps)gesprekken gewoon bewaard (word ik niet uit de groep gekickt, wanneer ik het opnieuw download)?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook een samsung met android en daar werkt(e) het wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wapp verwijderd gaan al je gesprekken verloren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inmiddels opeens een bericht gehad (uren nadat ik niks meer kon doen), dat het opeens is verlengd tot 31 december... :P
Geduld hebben