Probleem met iPod

Nadat ik net mijn iPod wou updaten (van versie 4.1 naar 4.3.3. ) kon iTunes 'de inhoud van mijn iPod niet meer lezen' ze adviseerde me om hem te herstellen op de fabrieksinstelligen. Kan ik dit verhelpen zonder hem te hoeven resetten en zoniet, raak ik bij het herstellen mijn gekochte Appa kwijt?

Alvast bedankt voor uw antwoord.
Mvg, Aardappelkonijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Je iPod Rebooten kan helpen, hoe dat precies moet kan je beter op YouTube zoeken, maar bij mij had dat geholpen (ik had namelijk hetzelfde probleem)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je gewoon altijd goed een reservekopie maakt, ( gebeurt automatisch bij synchroniseren), herstelt iTunes gewoon alle applicaties, muziek, instellingen e.d.. Heb je beide al een x opnieuw opgestart? Voor de rest kan je met het probleem zelf niet verder helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat je als laatste had gesynct zeg ma het laatste keer dat je het had aangesloten aan je pc krijg je weer zoals die toen was en alle gekochte apss kan je zoo weer gratis downloaden veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gekochte apps kun je altijd weer gratis opnieuw downloaden. Als je maar het zelfde account gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes op nieuw instaleren, je raakt geen nummers kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had hetzelfde en was mijn gekochte apps niet kwijt ( ipod 4g) maar mijn muziek en video's was ik wel kwijt:( succes