Wat zijn goeie stellingen bij het onderwerp "smartphones"?

Met goeie stellingen bedoel ik stellingen waarbij ongeveer evenveel voor als tegen zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (3)

- smartphones maken het leven leuker:
Voor: leuke spelletjes, internetten enz.
Tegen: 'real live' contact tussen mensen neemt af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb liever een smartphone met touchscreen.

Ik heb liever een smartphone met een QWERTY-toetsenbord.

Mijn spelling is achteruitgegaan sinds ik een smartphone heb.

Ik communiceer makkelijker via mijn smartphone dan in persoon.

Ik ben op een dag meer met mijn smartphone bezig dan dat ik TV kijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben op een dag meer UUR* bezig met mijn smartphone, dan dat ik TV kijk.

Ik heb liever een smartphone met allemaal apps erop, dan zo'n ouderwets ding waarmee ik alleen maar kan bellen en SMS'en.

Zonder mijn smartphone ga ik de deur niet uit.

Ik luister minder goed sinds ik mijn smartphone heb, omdat ik alleen maar bezig ben met mijn smartphone.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zit minder vaak achter de computer sinds ik een smartphone heb.

(voor kinderen:)

Ik (heb zelf ge)spaar(d) voor een smartphone.

Ik kreeg/krijg een smartphone kado (van mijn ouders).

Ik heb een abonnement bij mijn smartphone, die ik zelf moet betalen.

Hoop dat je er wat aan hebt. =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smartphone is slim en goedkoop!!