Heeft er iemand nog tips voor mij?

Want ik gebruik veel internet maar heb nu een app gedownload: free wifi finder. Maar dan moet ik zelf eerst ook een wifi hebben om die gratis wifi op te sporen, heb ik nix aan.
Nu is mijn vraag: hoe kom ik aan goedkoop of GRATIS internet bijv. in de trein??
En iemand nog tips hoe ik geld kan besparen met smsjes, bellen, en internet??
Of is dan het verstandigste om gwn een abonnement te nemen?(is vor mij nogal risico vol ivm te hoge bedragen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn veel mogelijkheden om onderweg gratis te internetten.
Google op "gratis wifi" of kijk op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De app die je hebt gedownload zoekt steeds naar openbare wifi netwerken waar je op kunt internetten, dit is echt niet legaal.

Gratis internet in de trein is niet in alle treinen, er staat een wifi teken op het treinstel als ik me niet vergis. Je kunt een mobiel internet abonnement nemen van een 10tje per maand en dan bijvoorbeeld WhatsApp downloaden. Dit programma laat je smsen en mmsen via internet, je bent dus altijd bereikbaar en je betaalt alleen voor de internetaansluiting. Als je vrienden ook WhatsAppen bespaart dit een hoop geld!