mijn scherm van mijn samsung chat 335 zit nu een grote ster op maar hij is niet gevallen?

mijn samsung chat 335 heeft nu een hele grote ster op het scherm maar hij is niet gevallen. hij begon op eens helemaal te trillen enzo en toen deed die het niet meer en er staat nu een hele grote ster van dat het scherm kapot is. moet ik hem nu laten maken of kan ik het op een andere manier oplossen ? en zo ja hoe duur is het om het te laten maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

heb je geen garantie meer? Als dat soort dingen gebeuren zonder dat je hem hebt laten vallen dan valt dat meestal onder garantie.

Let wel op het volgende:
je koopt een produkt bijv een wasmachine. Daarvan mag je uitgaan dat ondanks dat je 2 jaar garantie krijgt een wasmachine toch niet om de 2 jaar vervangen hoeft te worden. De zogenaamde levensduur van een wasmachine moet toch minstens 5-7 jaar zijn.

Als jij jouw samsung normaal gebruikt hebt en opeens spontaan krijg je dat, dan kun je daar op beroepen. Ik weet de levensduur niet precies van een mob. Maar die wet heet: de wet van consumentenbescherming.

Dan kost het je uiteraard niets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn mobiel is wel omgebouwd om je eigen nummer te behouden maar toen kon je je op mijn mobiel al niet bereiken en wel op een andere mobiel die dit ook had dus hij was misschien al een beetje kapot maar hoe duur is het om je scherm te reparen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb geen idee ik weet dat het bij Apple heel erg duur is omdat het scherm vast zit aan alle hardware. ( het is er zelfs een onderdeel van) misschien kan je het op internet vinden. type van je toestel intypen en dan new screen repair ofzo erbij... dan heb je een idee. sterkte
Pieter2011
11 jaar geleden
Voor 59 euro zet deze reparateur er een nieuw scherm op:
http://www.teleqompleet.nl/2011/09/samsung-s3350-reparatie/