Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gekke lege mails op iphone3

Op mijn iphone3 heb ik tegenwoordig in het standaard-emailprogramma veel lege mails met datum 01-01-01. Het zijn geen echte mailtjes; ik kan ze ook niet openen. Hoe zorg ik dat ik deze niet meer zie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
578

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is vreemd. Zou je provider je kunnen helpen? Ik zag op Internet dat meer mensen daar last van hebben maar een goede oplossing is door mij niet gevonden. Wel zag ik iets over spam en filter instelling. Kijk daar eens naar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U zou een app als Juice Defender z'n werk kunnen laten doen gevolgd door de virusscanner en eventueel Accleaner. Gewoon Uw Iphone eens flink verschonen,kan sowieso geen kwaad om dergelijke app's standaard op elke smartphone te installeren,want hetgeen U hier schetst in deze vraag lijkt verdacht veel op "malware" .
Deze problemen zijn in de loop der jaren slechts toegenomen,mede omdat het synchroniseren veelal via de computer - die een Internet verbindig heeft- wordt gedaan.

Groet:Zoekertje

PS: de genoemde app's die ik noem staan op mijn smartphone met het Android o.s. Mocht U dus de genoemde app's niet op Uw Iphone kunnen gebruiken,dan zult U naar iets soortgelijks moeten zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding