Je bedoelt een geluidje als je hem aanzet?
Enkel als hij op dat moment aan de oplader ligt (en het geluid staat aan), dan hoor je dat 'plingeltje'.

Verder niet, je ziet alleen het Apple logo.
Waarom niet? Omdat Apple dat er niet in heeft gebouwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heeft apple dit niet gedaan omdat ze zich niet willen vastclaimen aan een melodietje zoals samsung of lg. En het heeft wel iets mysterieus vind ik, zo zonder geluid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij willen ze zich ook distantiëren van microsoft e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft hij niet... dit zou de opstarttijd alleen maar langer laten duren!