Past een iPad mini in je broekzak?

Ik vroeg me af of je de op 26 oktober uitkomende iPad mini in je broekzak zou kunnen stoppen, zodat het een beetje een 'ik-voel-een-iPodtouch-in-mijn-broekzak' geeft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee een iPad mini past waarschijnlijk niet in je broek zak.
Het formaat is te vergelijken met de aller eerste samsung galaxy tab
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7,9" gaat nooit in je broekzak passen. Dan zou je moeten kijken naar zo'n Samsung Note-achtig ding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het 'een iPod touch in mijn broekzak gevoel' is me onbekend, maar de iPad Mini is wat breder, minder hoog en wat zwaarder dan de iPod Touch.

iPad Mini
Hoogte: 200 mm
Breedte: 134.7 mm
Diepte: 7.2 mm
Gewicht: 308 gram

iPod Touch
Hoogte: 123,4 mm
Breedte: 58,6 mm
Diepte: 6,1 mm
Gewicht: 88 gram

Het zal dus voornamelijk aan de breedte van je broekzak liggen of het gaat passen of niet.