Kan ik een eigen app maken voor mijn ipod touch 4g?

Ik zou graag is proberen om een eigen app te make, maar zou niet weten hoe, kan iemand mij hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe is je programmering kennis? Om een fatsoenlijke app te kunnen bouwen moet je heel wat programmering ervaring en vooral heel veel geduld hebben... Veel succes in ieder geval!

Antwoorden (2)

Via Apple.com kun je je aanmelden als developer (ontwikkelaar), waarna je een SDK (software development kit) kunt downloaden.

Met deze SDK kun je zelf programma's (Apps) schrijven die je ter goedkeuring indient bij Apple. Na goedkeuring komen ze in de AppStore, die voor jou de verkoop regelt.

70% van de opbrengst is voor jou, 30% houdt Apple.

De inschrijving als ontwikkelaar kost €99 per jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja moet je intypen bij google appmakr dan kun je een site in een app plaatsen, om echt een app te maken moet je veel geld betalen p/m