Hoe kan ik BB Apworld aan het werk krijgen?

Mijn BB appworld doet het niet , ik heb hem al meerdere malen opnieuw geinstaleerd en nog steeds doet hy niks.
Ik heb hem verwijderd via toepassingen maar elke keer als ik mijn email en wachtwoord invul. Kom ik in een wit scherm met mn gebruiksnaam enz en verder kom ik niet.
Of hy geeft aan dat er een error heeft plaats gevonden. En dat ik het later opnieuw moet proberen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Welke blackberry heb je? Stel je hebt n 9780 bold of 9800 torch, moet je naar je menu gaan-> opties-> tijd en datum. Je tijd moet op automatisch staan. Kijk even na of alles bij tijd en datum op automatisch staan en dan doet die t weer. Heel apart maar ik had laatst ook n klant die t zelfde probleem had
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super bedankt ik heb de bold 9700 maar hij doet het nu gewoon!! geweldig echt waar!!!!! groetjes

Andere antwoorden (1)

Misschien kun je het registreren eerst via de pc doen en als dat gelukt is , appworld weer openen vanaf je bb