op een gsm kan je cijfers intikken zonder eerst bvb het alfabet te doorlopen...is dit voor alle merken (Nokia, Erickson etc) dezelfde insteltoets ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja zeker. Houdt de toets langer ingedrukt en je krijgt het ciijfer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee niet bij alle mobiels bij de iphone wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus de toets die je hiervoor gebruikt is niet hetzelfde bij alle merken mobiels, maar wel bij de iPhone? Hetzelfde als wát?
Nee, dat is niet altijd dezelfde toets. Toen ik mijn huidige telefoon (Samsung) kreeg na altijd een Nokia gehad te hebben, bleken er andere toetsen gebruikt te worden voor bepaalde functies, waaronder deze.

Heel irritant, de spatie zat bijvoorbeeld ook onder een andere toets. En met de toets die ik gewend was als backspace, sloot hij het hele 'sms opstellen' af zodat ik steeds opnieuw moest beginnen.