Kan ik mijn SD kaart van mijn galaxy s2 formatteren zonder dat het problemen oplevert?

Ik wil mijn SD kaart formatteren als het zonder problemen kan.

Graag alleeen antwoord geven als je het zeker weet.

Toegevoegd na 19 minuten:
Zo ja.
Hoe formatteer je de SD kaart?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ja hoor alleen als je er programma's op hebt staan of data ben je die kwijt maar je telefoon blijft gewoon werken. Je kan hem er toch ook uithalen en dan blijft je telefoon ook werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Om deze kaart te formatteren kunt U het makkelijkste een kaartlezer gebruiken. Transcend verkoopt zulke kaartlezertjes mét een (micro) sd kaartje :

http://www.digitailing.nl/index.asp?IDArtikel=10467

Als U dat mini usb houdertje in een vrije usb ingang clickt kunt U het via de pc lezen na het drukken op Windows toets + E

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 3 minuten:
Als U er zelf voor kiest om te formatteren,betekent dat er na het formatteren niets meer op staat. Zolang U daar geen probleem van maakt is er dus logischerwijs niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Formatteren, doe je onder Windows; Klik op deze computer dan ga je naar het schijfstation waar je geheugenkaart in hebt, daar rechtsklikken, dan in het contextmenu kiezen voor formatteren, dan opent er een nieuw scherm, met een waarschuwing dat al je data verloren zullen gaan.
en als je je data wil behouden moet je dat natuurlijk eerst tijdelijk naar een ander station kopiëren