Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je spellevels van de iphone overzetten naar ipad?

Mijn behaalde levels van een spel worden van mijn iPad gesynchroniseerd naar mijn iPhone maar niet omgekeerd. Er werd per ongeluk een spel verwijderd op mijn iPad, het is opnieuw geïnstalleerd maar ik moet starten van level 1 terwijl ik op mijn iPhone aan level 70 zit. Hoe kan ik terug mijn level 70 hebben op mijn iPad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zou kunnen proberen om via het programma Itools de bestanden van de app op je iPhone te kopiëren en die vervolgens in je iPad plakken. Om welk spel gaat het eigenlijk?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het gaat over candy crush. kan u le iets meer vertellen over itools?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zover ik weet kun je als je inlogd met facebook al je levels weer terugkrijgen op het des betrefende iDevice.
Mocht dat niet lukken zou ik het toch met Itools proberen.
Itools is een device manager wat te vergelijke valt met Itunes. Maar met dat programma kun je alle appdata bekijken van verschillende apps. Waar dus waarschijnlijk ook jou speldata ergens tussen staat. Ik zou proberen al die data te kopieren naar je iPad. Succes!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding