Ik heb een Ben abonnement, kan ik dan wel de twitter app downloaden en gewoon twitteren en msnen??

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wil een blackberry kopen maar ik heb een Ben abonnement kan ik dan wel de twitter app downloaden en msnen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Met een normaal abonnement heb je niet de beschikking over een BIS-abonnement; een internet-abonnement speciaal voor Blackberry. Met een normaal internet-abonnement zal je een Blackberry moeten hebben met 3G. Je kunt dan twitteren via de applicatie UberSocial/Seesmic. Over MSN kan ik je niets vertellen. Het probleem is dat, als je geen BIS-abonnement hebt, je geen gebruik kunt maken van bepaalde diensten. Hier vallen de Twitter- en de MSN-applicatie onder. Er zijn wel vervangende apps, die werken via WiFi en 3G. Toegevoegd na 9 uur: Je kunt de officiele Twittet-applicatie wel downloaden, maar je kunt hem waarschijnlijk niet gebruiken (zonder BIS-abonnement). Toegevoegd na 9 uur: *Twittet = Twitter

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100