Ik heb een Ben abonnement, kan ik dan wel de twitter app downloaden en gewoon twitteren en msnen??

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wil een blackberry kopen maar ik heb een Ben abonnement kan ik dan wel de twitter app downloaden en msnen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan of je een abbo heb met of zonder internet.

Antwoorden (1)

Met een normaal abonnement heb je niet de beschikking over een BIS-abonnement; een internet-abonnement speciaal voor Blackberry.
Met een normaal internet-abonnement zal je een Blackberry moeten hebben met 3G. Je kunt dan twitteren via de applicatie UberSocial/Seesmic. Over MSN kan ik je niets vertellen.
Het probleem is dat, als je geen BIS-abonnement hebt, je geen gebruik kunt maken van bepaalde diensten. Hier vallen de Twitter- en de MSN-applicatie onder. Er zijn wel vervangende apps, die werken via WiFi en 3G.

Toegevoegd na 9 uur:
Je kunt de officiele Twittet-applicatie wel downloaden, maar je kunt hem waarschijnlijk niet gebruiken (zonder BIS-abonnement).

Toegevoegd na 9 uur:
*Twittet = Twitter