Hoe maak je het Celsius teken op een iPod? Als dit kan

Hoe kan je het Celsius teken maken/typen op een iPod als het kan hoe dan??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als je de 0 iets langer ingedrukt houdt krijg je het graden teken, dus zo 21°C
Zo kun je bij sommige andere toetsen ook aparte tekens krijgen als je ze iets langer ingedrukt houdt.
Door bijv. de € toets op het numerieke toetsenbord ingedrukt te houden kan je overige wereld valuta selecteren. $ £ ¥ ₩
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op een ipad doe je dat door de nul ingedrukt te houden, dan komt hij vanzelf te voor schijn. Dat is trouwens het graden tekentje! Het celcius tekentj is gewwon de hoofletter c. Dit is het totaalplaatje:°C