waar kan ik een hoesje voor de samsung galaxy s plus i9001 vinden?

ik heb een samsung galaxy s plus en ik wil graag een leuk grappig hoesje (panda beer, teddy bear, winny the pooh, katje????) .. ik heb al duizenden sites doorzocht maar ik geen hoesje vinden.. weet iemand een goeie site??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kheb even gekeken of ze die pinguin hoesjes ook voor de S+ hebben maar nee.. Echt jammer, ik zie er zoveel mensen mee lopen.

Antwoorden (2)

Misschien kun je op deze site http://www.smartphonehoesjes.nl/search/samsung+galaxy+s+plus+i9001/ iets vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ebay, Dealextreme enz.