Is er een app om gratis albums te krijgen

Ik hoorde van een vriend dat er een app was om 3 gratis albums te krijgen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Ik hoorde van een vriend" is voor mij altijd een onbetrouwbare bron.

Antwoorden (4)

Via Itunes kan je af en toe eens een gratis downloaden maar dit zijn meestal opkomende sterren of kleine sterren. Omdat je spreekt over apps denk ik dat je een iPhone gebruikt? Ik zou dan eerder iTunes raadplegen want apps met gratis albums bestaan niet volgens MIJ tenzy illegaal. Sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn wel Apps te verkrijgen maar die bieden alleen nummers aan; geen albums
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou bij app store kun je gewoon bij de zoekmachine intypen: Free music downloader
dan krijg je gewoon apps waarmee je gratis muziek kan download ik zelf gebruik het niet want ik weet niet of het legaal is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf 23 december t/m 3 januari heb je de iTunes 12 Days of Christmas: http://www.apple.com/ca/itunes/12days/

Hier kun je elke dag een cadeautje openmaken met bijvoorbeeld een gratis app, of een album met muziek. Vorig jaar hadden ze bijvoorbeeld een album van Tiesto.

Als je nog even wacht, kun je via die app dus gratis muziek krijgen. Je moet wel elke dag kijken, want na die dag is de aanbieding weg.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe doe je dat dan? moet je dan eerst ergens aanmelden of een app downloaden om dat te krijgen?
Kimath
12 jaar geleden
je hoeft je niet aan te melden, gewoon op 23 december de iPhone app downloaden en klaar.
Elke dag open je de app om te kijken welk cadeau er is.