Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik de app vinden voor wifi die energie bespaard door zoeken naar netwerken uit te schakelen?

Ik heb een jaar terug op de radio een keer over een app gehoord voor je wifi.
Deze app voorkomt dat je telefoon de hele dag naar wifi's loopt te zoeken en dat scheelt dus batterij.

Je kon dan wel je wifi gewoon aan laten staan.

Ik heb de ballen verstand van smartphones, dus Jip en Janneke taal graag. (ik stel deze vraag voor iemand anders)"

Toegevoegd na 12 minuten:
Het gaat om een Wolfgang AT-AS43D2
Dit is een android 4.0

http://wolfgangmobile.com/at-as43d2

bamibal
11 jaar geleden
Wat voor telefoon? Android/iPhone/etc?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Vraag is aangepast, het staat er nu bij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik moet je helaas teleurstellen.
Verscheidene apps die voor de oudere droid versies bedoelt waren werken niet meer op Ics of jb ( android 4.0/4.1 ) omdat het platform anders met het beheer omgaat.
Daarnaast deden vele van die apps niet echt veel bijzonders, tenminste niet wat je met de hand ook niet kon instellen.
Je hebt wel van die sleeptimers, die zorgen dat je toestel alle opties uitzet op bepaalde tijden, maar ja dan kan je hem net zo goed uitzetten of in vliegtuigmodus zetten.
Als je wifi s'nachts niet gebruikt kan je die beter uitzetten.
Wifi blijft als hij geen verbinding heeft namelijk zoeken naar netwerken.

Mogelijke oplossing?
Zoek in de app drawer/widgets de widget Energiebeheer en plaats deze op je homescreen ( gewoon de widget vasthouden en hij plaatst zichzelf ).
Vandaar uit kan je het noodzakelijkste aan en uit zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding