Je verstuurt ze via de pop3 van je provider. En ontvangt ze via je eigen internetprovider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik nog @home had, had ik het zo ingesteld:
Inkomend: pop.home.nl
Uitgaand: mail.home.nl

Maar ik kan me vergissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet weten wat de uitgaande mailserver is van je provider van het netwerk van de iphone. Als dat T-mobile is, dan is het een tmobile SMTP server. Als het vodafone is een server van vodafone. Op de website van je provider staan deze gegevens.

@Home is de provider die jouw inkomende mail opslaat en doorstuurt als je die opvraagt naar je iPhone. Dit is meestal een POP3 / inkomende mailserver.