Waar ligt dit aan? (zie uitleg)

Mijn iPhone kan geen wifi netwerk vinden. Of het wifi gaat over naar 3G
ik zit bijna naast de router (die staat beneden) en verbind niet met wifi.
En op mijn Laptop verbind zelfs als ik op mijn kamer zit. (mijn kamer 's boven)

Toegevoegd na 5 minuten:
En op school gebeurd het soms ook.
Ik zit dan alleen niet naast de router.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan is er mogelijk en defect aan je iPhone of je hebt een verkeerde instelling... Dus, controleer de instellingen (verwijderen en opnieuw) en anders iPhone herstellen... Als het dan nog is is het waarschijnlijk een defect maar test anders bij iemand anders wat die daar doet en sluit dus evt een Wouter probleem uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Denk dat het aan jouw router licht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wireless-N router of op N-only ingesteld. Dan ziet je iPhone je WIFI niet. Kan ook zijn dat je router op MAC adres filtert. Dan iPhone MAC adres toevoegen aan filterlijst van toegestane apparaten.