Kan ik whatsapp berichten lezen zonder simkaart?

Ik ben mijn telefoon verloren en er gaat een ruime tijd over heen voor ik mijn nieuwe simkaart ontvang en deze weer werkt. Kan ik in die tussentijd mijn whatsapp berichten lezen? Online oid?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Apps
9.7K

Antwoorden (3)

Nee dat gaat niet lukken. Whatsapp werkt op basis van telefoonnummers. Er bestaat wel zoiets als een web-based Whatsapp om Whatsapp in een browser te gebruiken, maar daarvoor moetje telefoon ook online zijn. De web app synchroniseert namelijk met de Whatsapp server en die wordt weer "gevoed" door je telefoon.
Gewoon effe geduld hebben vrees ik
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Het antwoord klopt (helaas). Ook op bijvoorbeeld een ipad is whatsapp niet (meer) aan de praat te krijgen.+
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik kan WhatsApp gewoon lezen zonder simkaart hoor. -1
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar niet zonder telefoon, dus toch +1. Excuses voor het slechte lezen :)
Het kan wel maar of het legaal is weet ik niet. Er bestaat een programma waarmee je iphone apps op je computer kan zetten en zo zou je op whatsapp kunnen komen zonder simkaart, maar ik weet niet of het veilig is qua virussen enzo. Ik ben alleen vergeten hoe die download heet, maar volgens mij is het iets met 'blue'. ik hoop dat je er wat aan habt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas, bij het instellen van whatsapp wordt het telefoonnummer bevestigd door middel van een cijfercode via sms. Deze kun je zonder de simkaart ook niet ontvangen dus is het ook niet mogelijk het account op een ander apparaat te activeren.