Hoe instaleer ik whatsapp op mijn t-mobile g1?

Heb een g1 en wil whatsapp instalerrn maar hoe?:o

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Het beste antwoord

whatsapp draait op jou mobiel ik weet niet welke android versie maar waarschijnlijk 1.5 je hebt de eerste mobiel die op android draait . maar goed hier vind je de downloadsite http://www.mobiles24.com/downloads/s/481191-m1286-whatsapp_messenger
stap 1:download hem
stap2: doe je micro-sd in je pc
stap:3 kopieer hem naar de micro-sd
stap4: zoek hem op tussen je bestanden op je micro-sd
stap 5: klik erop en druk op installeren en klaar is kees!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

WhatsApp vind je in geval van Android in het Google Play store/Market. Zo'n T-Mobile G1 lijkt wel een toestel die apps ondersteund omdat er Android op draait. Het ligt wel aan de versie Android wat erop staat, omdat Whatsapp vanaf een bepaald versie pas werkt.. denk ik.