Kan ik tijdelijk uit een groepsgesprek op Whatsapp?

Ben deze week toegevoegd in een groepsgesprek op Whatsapp. Morgen ben ik echter de hele middag/avond niet in staat om te antwoorden en ik vind het vervelend om dan toch de hele tijd berichtjes binnen te krijgen.

Is er de mogelijkheid om tijdelijk uit een groepsgesprek te gaan en later er weer in te gaan of om het groepsgesprek tijdelijk niet door te laten komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
14.1K

Het beste antwoord

De beste oplossing is in het onderwerp van het groepsgesprek te zeggen dat jij er niet bent en je notificaties van whatsapp uit te schakelen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas niet mogelijk! notificaties uitzetten is de enige optie! Je kan alle notificaties aanpassen dus ook alleen deze muten op groepsniveau!